שיטות וטכניקות שונות לאיפור כלה:
במחקר זו נדון ביצירותיה של מאיה לוגסי כפי שהוצגו על ידיה ונבחן את יחסו להתפתחות האיפור הבאה לידי ביטוי ולבושה בדמותה של הכלה ובחלק מהמקרים לבושה בתוצר של המאפרת המוגשת לצופה ובאותו מקום שואלת על זהותם של הכלה והמאפרת. נתבונן ביצירות בהתפתחות המייצגת את השתלשלות האיפור נסיון. היצירות בהן נדון הן: "ערומה בחתונה" 1912, "הכלה" ציור שמן 1912, " שלושה מעצורים של מאפרת" 1913-14 (אסמבלאז' שבו מתקיים גם מעבר לתלת מימד ),
"לוח זכוכית כמראת יופי" 1920.
נבחן את ההשראה של המאפרת השואבת מהספרות הצרפתית, בריסה ואל רד
ומכאן נגיע לre y made – תוצר המאפרת – היצירה "איפור כלה ביום גשום" 1913, "עם ראש נסתר" 1916 (עבודה שמפשטת את פעולת הכלה ומכניסה נסתר למהותה (המוצגת במוזיאון). ולסיום, נבחן את "הזכוכית האיפור ", 1913-1926 ("הכלה מופשטת בידי רווקיה לצורכיי המאפרת").